środa, 30 maja 2012

uwaga!

przepraszam ale nie wiem kiedy dodam kolejny rozdział ;( mam teraz tylę roboty że szok! dzisiaj robię gazetkę, jutro uczę się do sprawdzianu+ robię makietę ze znajomymi. a w piątek mam ognisko i nie wiem w jakim stanie wrócę xd. może dodam w sobotę ; ) choć nie jestem pewna bo jadę na zakupy do warszawy do złotych tarasów ;p bądźcie cierpliwe!

pod ostatnim rozdziałem jest tylko 4 komentarze?! tylko? ;(

                                         Każdy nowy wpis doprowadza mnie do ekstazy radości,
                                          a jego brak do łez, dlatego tonę w oceanie smutku .

                             

1 komentarz:

  1. Poczekamy, poczekamy : D
    A komentarzami się nie przejmuj < 3
    Liczą się też wyświetlenia i reakcje ^ ^
    Świetnie piszesz i bardzo podoba mi się twój styl pisania XD

    OdpowiedzUsuń

Każdy nowy wpis doprowadza mnie do ekstazy radości, a jego brak do łez, dlatego tonę w oceanie smutku