sobota, 22 września 2012

uwaga!

miałam zamiar dzisiaj dodać rozdział ale zrobię to jutro bo mam tylko jego połowę napisaną ;( bardzo przepraszam! ale jestem teraz taka zabiegana że szok! nie dość że codziennie po siedem osiem lekcji to jeszcze zajęcia dodatkowe i wychodzi na to, że w domu jestem o 18 a wtedy to tylko myślę o pracy domowej i  spać ;p padam na ryj nawet w weekend (przepraszam za wyrażenie) . muszę nawet w dni wolne siedzieć nad książkami ... nawet nie mam czasu na obejrzenie jednego głupiego serialu ;( mam wielkie zaległości z oglądania Pierwszej Miłości ;( nad czym strasznie ubolewam .... bo jestem fanką tego serialu ! chyba za bardzo się rozpisałam ... podsumowując: będę starała się dodawać rozdział co tydzień albo dwa. proszę żebyście by ły wyrozumiałe bo robię co mogę! zarwę dzisiaj nockę i może w końcu skończę ten rozdział, mam nadzieję, że wam przypadnie do gustu !
a u was co słychać? jak tam szkoła?
Love u!

4 komentarze:

  1. ouu , przykro mi , że masz mało czasu dla siebie :c
    u mnie aż takiego urwania głowy nie ma , może dlatego , że nie chodzę na zajęcia dodatkowe , no tylko z matmy xd troche smuci mnie fakt ze po 2 tyg bedziesz dodawała rozdziały , ale rozumiem Ciebie :) tak więc czekam na rozdział ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moi zdaniem kazdy czytelnik powinnem zrozumiec ze masz takze swoje zycie wiec nikt nie bedzie ci ubliżał że nie dodajesz nowych rozdziałów (przynajmiej moim zdaniem). Dasz rade 3maj się. Powodzenia w szkole. pozdrawiam :*:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy nowy wpis doprowadza mnie do ekstazy radości, a jego brak do łez, dlatego tonę w oceanie smutku