sobota, 22 grudnia 2012

Nowy blog!

Więc oto link do mojego nowego bloga, jeśli chcecie dowiedzieć się więcej to na niego wejdźcie i przeczytajcie notkę ;)

NOWY BLOG: klik

Jest mi bardzo smutno, ponieważ pod epilogiem tylko 2 osoby zostawiły komentarz, przez chwilę zastanawiałam się nawet czy nie zrezygnować z pisania nowego opowiadania, bo stwierdziłam, że skoro nie ma kom, to 2 blog was nie interesuje ;/ jak NA RAZIE założyłam bloga, ale nie wiem czy będę kontynuować jeśli tak do tego podchodzicie ;(


mam zamiar napisać świątecznego shota, pojawi się w dzień wigilii albo później.

4 komentarze:

  1. gdzie jest ten link ? haha?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurwa.... sorcia już poprawiam... jaka ja jestem głupia ;P

      Usuń
  2. Nie przejmuj sie duzo osob czyta bloga ale nie chce im sie komentowac :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, ale w tym wypadku to trochę chamsko się ludzie zachowują -,- pod ostatnim rozdziałem 12 kom, a teraz 2 ... taaa to na serio miłe ;P

      Usuń

Każdy nowy wpis doprowadza mnie do ekstazy radości, a jego brak do łez, dlatego tonę w oceanie smutku