niedziela, 6 maja 2012

Uwaga!

Wiem, że obiecałam dzisiaj dodać nowy rozdział! starałam się, ale niestety nie starczyło mi czasu ;(
Obiecuję, że na pewno nowy rozdział dodam jutro albo pojutrze.
dodałabym dzisiaj, ale rozdział 14 będzie strasznie długi, chyba najdłuższy z wszystkich dotychczasowych, mam nadzieję, ze uzbroicie się w cierpliwość!
a oto fragment kolejnego rozdziału:


 - Co łączy ciebie i Zayna? – spytał patrząc gdzieś w dal, muszę przyznać, że zaskoczyło mnie to pytanie.
 - Nic – powiedziałam szczerze.
 - Nie oszukuj, przecież widziałem jak cały czas rozmawialiście przy ognisku. Uśmiechaliście się do siebie, nawet się przytulaliście. Po prostu powiedz mi, że nie jesteś zainteresowana kimś takim jak ja. Zrozumiem.  – nie dawał za wygraną, jak on mógł pomyśleć, że łączy mnie coś z mulatem?!
 - Niall spójrz mi w oczy – chłopak zawahał się, lecz spełnił moją prośbę – Zayn Malik to tylko przyjaciel – powiedziałam szczerze patrząc w jego piękne błękitne oczy.
.....
To be continued

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy nowy wpis doprowadza mnie do ekstazy radości, a jego brak do łez, dlatego tonę w oceanie smutku